(بارسلونا)FC BARCELONA

***نـــــــظــــــــــــــر یــــادتــــون نــــــره***

(بارسلونا)FC BARCELONA

***نـــــــظــــــــــــــر یــــادتــــون نــــــره***

سوآرس به رئال‌مادرید فکر می‌کند


مدیر برنامه‌های لوئیس سوآرس از احتمال قبول پیشنهاد رئال مادرید از سوی این مهاجم اروگوئه‌ای خبر داد. او می‌گوید سخت است که پیشنهاد بالای رئال رد شود.



فصل پیش شایعه‌های زیادی درباره جدایی لوئیس سوآرس از لیورپول به گوش رسید و حتی این بازیکن اروگوئه‌ای از علاقه خود برای ترک آنفیلد خبر داد و با خشم هواداران تیمش مواجه شد با این حال ترجیح داد قراردادش را با قرمزپوشان شهر آنفیلد تمدید کند.

سوآرس فصل بسیار خوبی را با لیورپول پشت سر گذاشت و با وجود محرومیت در چند بازی آغازین فصل به عنوان بهترین گلزن لیگ جزیره انتخاب شد. با شروع فصل جابه‌جایی دوباره خبرهای زیادی درباره جدایی سوآرس از لیورپول به گوش می‌رسد و این بار هم رئال مادرید در صدر تیم‌های علاقمند به جذب این ستاره اروگوئه‌ای است.

هر چند سوآرس 27 ساله قراردادش را با لیورپول در دسامبر گذشته تمدید کرد با این حال خبرهایی درباره علاقه او به پیوستن به رئال‌مادرید به گوش می‌رسد.

به نقل از ایسنا، آلخاندرو بالبی، مدیر برنامه‌های سوآرس در گفتگویی که با رادیو کادنا سر داشت از علاقه سوآرس به فوتبال اسپانیا خبر داد و گفت: اگر پیشنهاد بالایی از رئال مادرید به دست ما برسد، بسیار سخت است که آن را رد کرد. سوآرس همیشه به بازی در لیگ اسپانیا علاقمند بوده است. او دوست دارد بازی در لیگ اسپانیا را هم تجربه کند.  
او افزود: سال گذشته سوآرس به رئال بسیار نزدیک شد و در آستانه پیوستن به این تیم قرار گرفت اما در نهایت در لیورپول ماندنی شد و قراردادش را تمدید کرد. الان جدایی سوآرس از لیورپول بسیار سخت شده چرا که او در این تیم به یک اسطوره تبدیل شده است. سوآرس پیشنهادهای زیادی از باشگاه های بزرگ دارد اما او نشان داده است که به لیورپول علاقه دارد و در اندیشه ترک این تیم نیست.

سوآرس در آنفیلد بازیکن بسیار محبوبی است و تماشاگران لیورپول او را عاشقانه دوست دارند اما در خارج آنفیلد چهره بسیار منفوری است و همواره با واکنش بد تماشاگران دیگر تیم ها مواجه می شود. گاز گرفتن دست ایوانوویچ، توهین نژادپرستانه به پاتریس اورا و تمارض‌های زیاد در محوطه جریمه از این بازیکن چهره منفوری ساخته است. همین مسائل باعث شد تا در فصل جابه‌جایی سال گذشته این بازیکن اروگوئه‌ای از شرایط خود در انگلیس ابراز ناراحتی و به جدایی از لیورپول فکر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد