(بارسلونا)FC BARCELONA

***نـــــــظــــــــــــــر یــــادتــــون نــــــره***

(بارسلونا)FC BARCELONA

***نـــــــظــــــــــــــر یــــادتــــون نــــــره***

رورا: قهرمانی لالیگا اولویت ماست


آبی و اناری ها در حال حاضر با 13 امتیاز اختلاف نسبت به رئال، در صدر جدول لالیگا قرار دارند و می توانند این فصل چهارمین قهرمانی شان در پنج سال اخیر را جشن بگیرند.

جوردی رورا، کمک مربی بارسا، اعلام کرد که قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا اولویت اصلی بارساست.

آبی و اناری ها در حال حاضر با 13 امتیاز اختلاف نسبت به رئال، در صدر جدول لالیگا قرار دارند و می توانند این فصل چهارمین قهرمانی شان در پنج سال اخیر را جشن بگیرند.

شاگردان ویلانووا سه شنبه شب پیش رو در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میهمان بایرن مونیخ خواهند بود اما رورا قهرمانی در لالیگا را اولویت تیمش دانست.

  او در آستانه دیدار مقابل لوانته، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" برای ما، قهرمانی در لالیگا مهمترین مسئله است. اگر ما در لیگ به قهرمانی برسیم و فقط همین جام را در این فصل داشته باشیم، فکر می کنم بسیار خوشحال خواهیم

آنچلوتی، گزینه فلورنتینو پرس برای جانشینی مورینیو


گفته می شود که پرس از همین حالا فهرستی از گزینه های مورد نظرش را تهیه کرده که در صدر آن نام کارلو آنچلوتی دیده می شود

 به گزارش رسانه های اسپانیایی، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن را به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی ژوزه مورینیو در نظر دارد.

در چند ماه اخیر شایعات زیادی  در مورد جدایی مورینیو از رئال منتشر شده و گفته می شود که او مذاکراتی هم با چلسی داشته اما هنوز مشخص نیست که او در پایان فصل چه تصمیمی خواهد گرفت. ولی گفته می شود که پرس از همین حالا فهرستی از گزینه های مورد نظرش را تهیه کرده که در صدر آن نام کارلو آنچلوتی دیده می شود.


رابطه موریینیو و پرس مانند اولین روزهای آغاز همکاری شان نیست اما آقای خاص به تازگی اعلام کرد که در پایان فصل مذاکره دوستانه ای با رئیس باشگاه خواهد داشت

مذاکرات مورینیو با چلسی به دلیل عدم تمایل آبراموویچ برای دادن اختیار بازار نقل و انتقالات به مربی پرتغالی در حال حاضر به بن بست خورده و در صورتی که در ماه های پیش رو به سرانجام نرسد، آقای خاص به پیشنهاد اغوا کننده پاری سن ژرمن فکر خواهد کرد.

در مقابل فلورنتینو پرس به شدت روی گزینه آنچلوتی اصرار دارد و او را ، با توجه به سابقه و افتخاراتش، گزینه مناسبی برای هدایت رئال می داند.

کارلتو که دو قهرمانی  در چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد، در سال 2008 نیز گزینه هدایت رئال بود. او به خاطر کار کردن در باشگاه های بزرگ، به خوبی به نحوه مدیریت کردن یک تیم با ستاره های بزرگ آشناست و به راحتی می تواند با فشارها کنار بیاید.

البته برای اینکه آنچلوتی را در برنابئو ببنیم باید تا پایان فصل صبر کنیم.

مورینیو: از بودن در رئال ناراضی نیستم


این مربی پرتغالی تایید کرد که رابطه اش با مدیران باشگاه عالی نیست اما پیش از تصمیم گیری در مورد آینده اش در پایان فصل، قصد دارد فصل جاری را با بهترین نتایج به پایان برساند

 ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، در پاسخ به شایعات جدایی از این باشگاه در پایان فصل، تاکید کرد که از بودن در برنابئو ناراضی نیست.

این مربی پرتغالی تایید کرد که رابطه اش با مدیران باشگاه عالی نیست اما پیش از تصمیم گیری در مورد آینده اش در پایان فصل، قصد دارد فصل جاری را با بهترین نتایج به پایان برساند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از بودن در رئال ناراضی نیستم. باید تصمیمی بگیریم که به نفع همه باشد. من چیزهایی از باشگاه را دوست دارم و بعضی چیزها را دوست ندارم اما این اتفاق همه جا رخ می دهد. چیزی به نام باشگاه بی عیب و نقص یا سرمربی کامل وجود ندارد.

ما در حال حاضر روی به پایان رساندن فصل در بهترین شرایط تمرکز کرده ایم؛ رسیدن به هدفی که هنوز با آن فاصله زیادی داریم. ما باید دو دیدار در چمپیونزلیگ انجام بدهیم. وقتی همه فشارها را پشت سر گذاشتیم، می توانیم بنشینیم و تصمیم گیری کنیم."

ادامه مطلب ...

آغاز مذاکرات نیمار و بارسا در ماه جولای


این ملی پوش جوان برزیلی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان رقابت های جام جهانی 2014 برزیل در سانتوس بماند

به گزارش بخش اسپانیایی سایت گل، نیمار، ستاره سانتوس، قصد دارد در ماه جولای راهی اسپانیا شود تا مذاکراتش را با باشگاه بارسلونا آغاز کند.

این ملی پوش جوان برزیلی پیش از این  اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان رقابت های جام جهانی 2014 برزیل در سانتوس بماند اما اکنون برای اینکه هرچه زودتر توانایی هایش را در فوتبال اروپا به نمایش بگذارد، قصد دارد راهی نوکمپ شود.

دنی آلوس و آدریانو، دو مدافع بارسا، به هموطن جوان شان توصیه کرده اند که به بارسا برود و باشگاه کاتالانی نیز سخت به دنبال این پدیده جوان است.

ادامه مطلب ...

خبر خوب برای بارسایی ها؛ مسی به بازی مقابل بایرن می رسد


این ستاره 25 ساله در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده بود

 باشگاه بارسلونا اعلام کرد که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی این باشگاه، می تواند در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل بایرن به میدان برود.

این ستاره 25 ساله در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده بود و دو دیدار اخیر بارسا در لالیگا مقابل مایورکا و ساراگوسا را از دست داد؛ هرچند او در دیدار برگشت مقابل پی اس جی به میدان رفته بود و زمینه ساز گل تساوی بخش تیمش بود.

اما اکنون اعلام شده که او مشکلی برای بازی کردن ندارد و مطمئنا می تواند در دیدار مقابل بایرن به میدان برودو

حال باید دید آیا ویلانووا ریسک خواهد کرد و از مسی در دیدار شنبه شب برابر لوانته استفاده خواهد کرد یا خیر. هرچند با توجه به فاصله 13 امتیازی بارسا با رئال، این احتمال وجود دارد که او در این دیدار هم استراحت کند یا در نیمه دوم به میدان برود.

مسی پیش از مصدومیت در 19 دیدار پیاپی در لالیگا گلزنی کرده و در حال حاضر با 43 گل زده، در صدر بهترین گلزنان این رقابت ها قرار دارد.

دل بوسکه:دیداررئال-بارسا یک فینال عالی برای چمپیونزلیگ خواهد بود


قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان جمعه گذشته در نیون سوئیس برگزار شد و بارسا و رئال باید با تیم های آلمانی بایرن و دورتموند روبرو شوند.

 ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، معتقد است رویارویی بارسا و رئال در فینال چمپیونزلیگ می تواند پایانی عالی برای رقابت های این فصل باشد.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان جمعه گذشته در نیون سوئیس برگزار شد و بارسا و رئال باید با تیم های آلمانی بایرن و دورتموند روبرو شوند.

دل بوسکه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همه دوست دارند بارسا و رئال به فینال برسند. اگر بارسا و رئال به فینال برسند عالی خواهند شد؛ به ویژه اینکه بسیاری از بازیکنان این دو تیم را بازیکنان تیم ملی اسپانیا تشکیل می دهند. این یک گام بزرگ دیگر برای فوتبال اسپانیا خواهد بود.

در طول یک دهه گذشته، با موفقیت هایی که باشگاه های دیگر اسپانیایی مانند والنسیا، سویا، ویارئال و دپورتیوو لاکرونیا به دست آوردند، شاهد برتری فوتبال اسپانیا بودیم."

از سال 2000 تاکنون، تیم های اسپانیایی 5 قهرمانی از 13 قهرمانی ممکن در چمپیونزلیگ را به نام خود ثبت کردند.

الی هوینس: بارسایی ها هم از روبرو شدن با بایرن خوشحال نیستند


رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است اگر می خواهند قهرمانی اروپا شوند، باید بتوانند مقابل هر تیمی به پیروزی برسند

الی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، تایید کرد که تیمش برای رسیدن به دیدار فینال رقابت های چمپیونزلیگ، کار دشواری برای عبور از بارسلونا دارد اما معتقد است که کاتالان ها نیز از اینکه قرار است با بایرن روبرو شوند، چندان خوشحال نیستند.

این ملی پوش سابق آلمانی تایید کرد که بایرنی ها ترجیح می دادند در نیمه نهایی چمپیونزلیگ با تیمی به غیر از بارسا روبرو شوند اما معتقد است اگر می خواهند قهرمانی اروپا شوند، باید بتوانند مقابل هر تیمی به پیروزی برسند.

او در گفتگو با تی زد گفت:" روبرو شدن با بارسا دشوارترین چیزی بود که می توانست برای ما رخ بدهد. ما ترجیح می دادیم دیدار رفت در خانه حریف باشد و دیدار برگشت را در خانه برگزار کنیم اما این اتفاق رخ نداد. هیچ قرعه دشوارتری از بارسا برای ما وجود نداشت.

از سوی دیگر، فکر می کنم این می تواند یک چالش بزرگ باشد. اگر می خواهید قهرمان چمپیونزلیگ شوید، باید بتوانید هر حریفی را شکست بدهید.

من معتقدم که بارسا هم از اینکه با ما روبرو می شود، راضی نیست."

هاینکس:اگر قرار باشدکمک بگیرم،به سراغ کرویف می روم نه گواردیولا


ممکن است هم که به بکن باوئر هم زنگ بزنم؛ او همیشه برای همه توصیه هایی دارد.

یوپ هاینکس، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ در جریان کنفرانس خبری اش پیش از بازی تیمش مقابل وولفسبورگ در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان در مورد بازی با بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم صحبت کرد.

این درحالی است که با مشخص شدن قرعه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ دراین مرحله گمانه زنی های زیادی به گوش می رسید وشنیده می شد که سران بایرن ممکن است برای این بازی با پپ گواردیولا، مربی سابق بارسا و مربی فصل بعد باواریایی ها تماس بگیرند.

اما یوپ هاینکس ضمن رد این صحبت ها گفت:« در آستانه بازی با بارسابا گواردیولا صحبت نخواهم کرد. پپ به احترام تیم سابقش نمی تواند تمام جزئیات راجع به بارسلونا را فاش کند. البته من هم کمبود اطلاعات ندارم. به خوبی فوتبال اسپانیا و بارسلونا را می شناسم. اگر قرار باشد به کسی زنگ بزنم، به یوهان کرویف زنگ می زنم؛ چون او بوده که سیستم بازی بارسلونا را ابداع کرده.»

ادامه مطلب ...